Motto: "Clientii ne sunt actionari"
UrgentaRaspuns in maximum 1h - Indiferent de modul in care ne contactati, telefonic, email, online, sunteti preluat din primul moment de un specialist Roeffe abilitat sa va raspunda documentat in cel mai scurt timp. Este suficient sa ne trimiteti o cerere de oferta pe email si veti primi un raspuns documentat si amabil in maximum 1 h. |
Pasiune si MandrieFiecare produs al gamei Roeffe si serviciile asociate sunt configurate cu atentie sporita la detaliile importante, la lucrurile care determina o utilizare fara incidente. Ne mandrim cu durata lunga de viata a produselor noastre si costurile globale scazute care le insotesc |
|
ResponsabilitateStim ca depinde doar de noi sa fim mai buni si de aceea cautam in noi si la noi solutiile care ne imbunatatesc produsele sau le fac sa functioneze mai bine |
Costuri optimizatePasiunea noastra este rafinata de centrarea pe obtinerea celui mai bun cost de achizitie si utilizare. Veti descoperi faptul ca solutiile noastre sunt rational economice. Aceasta inseamna ca va intelegem cu adevarat cererea si pentru noi “mai ieftin” inseamna “mai bun” |
|
AmabilitatePentru noi calitatea integrala a produsului nostru include si calitatea relatiei. Veti constata faptul ca oamenii Roeffe va vorbesc cu caldura, pe un ton prietenos, cu respect si documentat |
EXPERIENTA ROEFFE
Calitate constanta pas cu pas
1. Identificarea nevoilor practiceFiecare cerere pe care o primim este evaluata individual, deoarece fiecare cerere este determina de o nevoie individualizata. Respectam acest lucru si incercam in primul rand sa identificam la parametri profesionali nevoia care sta in spatele cererii. |
2. Identificarea solutiilor aplicabileSolutiile Roeffe sunt dinamice si se actualizeaza continuu in ritm cu tehnologiile existente pe plan international. De aceea stim ca putem raspunde la orice nevoie printr-un ansamblu de solutii aplicabile. Numim acest serviciu consultanta in achizitie si il oferim GRATUIT. |
|
3. Agreerea costurilor si corelarea acestora cu bugetul – furnitura si serviciiRoeffe nu gandeste in termeni de “buget mare” sau “buget mic” ci de optimizare a solutiilor prin corelarea lor cu bugetul. Mai exact oferim intotdeauna solutii de calitate in corelare cu fiecare buget. Concomitent, ne asiguram inca o data ca solutia propusa raspunde asteptarilor Dumneavoastra din toate punctele de vedere: materiale, termene, costuri, servicii asociate. |
4. Finantarea achizitieiFinantarea oricarei achizitii este importanta atat pentru noi cat si pentru clientii nostri. De aceea o stabilim de fiecare data distinct si remuneram eforturile Dumneavoastra de lichiditate. Apreciem excesiv platile in avans prin bonificarea acestora dar si punem pret pe finantarea noastra. |
|
5. LivrareaRoeffe integreaza transportul produselor sale in standardele ridicate de calitate in servicii. Programam impreuna cu Dumneavoastra timing-ul, ne asumam integritatea livrarilor si mai ales ne asiguram ca fiecare livrare decurge impecabil |
6. MontajulMontajul este intotdeauna realizat de o echipa de montatori agreata Roeffe. Acest lucru inseamna ca Roeffe doreste sa se asigure de perfectiunea fiecarei operatiuni, de conformitatea acesteia cu procedurile tehnice. Roeffe investeste continuu in consolidarea retelei de montatori disponibila la nivelul intregii tari |
|
. | ||
7. Punere in functiunePunerea in functiune este o etapa distincta si o tratatm ca atare. Reprezinta confirmarea faptului ca toate operatiunile realizate cu produsul Roeffe pana in momentul respectiv s-au desfasurat conform. Este de asemenea momentul in care un specialist Roeffe va va preda comanda deplina asupra operarii produsului si va va furniza informatiile vitale privind bunele practici de utilizare |
8. MentenantaProdusele de utilizare intensa necesita operatiuni periodice de intretinere si de verificare a parametrilor de functionare. Roeffe va pune la dispozitie echipe profesionale care sa realizeze aceste operatiuni la standardele Roeffe si la cel mai scazut cost |
|
9. Service in garantieRoeffe trateaza individual fiecare lucrare, pe fiecare dintre Dumneavoastra. Fiecare apel la call-center-ul de service Roeffe este preluat de un operator abilitat sa inteleaga cererea dumneavoastra, situatia de disfunctionalitate si sa asigure interventia unei echipe in cel mai scurt timp. Roeffe isi imbunatateste in mod continuu timpii de reactie la solicitarile de service deoarece pune pret pe continuitatea satisfactiei Dumneavoastra in utilizarea conforma a produselor sale. |
10. SERVICE IN 24 HRoeffe dispune de serviciul “SERVICE IN 24 H” pentru proiectele in care produsele noastre sunt utilizate in regim continuu. Astfel de aplicatii pot fi hub-urile logistice, unitatile de productie, parcarile publice subterane etc. Cereti oferta personalizata cu acest serviciu pentru proiectul Dumneavoastra. |
|
11. Service in afara garantieiUrmarim buna functionare a produselor noastre pe toata durata lor normata de viata. Acest lucru inseamna ca punem la dispozitia Dumneavoastra atat piese de schimb pentru produsele instalate cat si serviciile aferente specializate la costuri rationale. |
12. Inlocuire gratuita cu un sistem nou RoeffeRoeffe pune pret pe calitatea relatiei cu Dumneavoastra – clientii Roeffe – pe toata durata de utilizare a produsului, iar serviciile Roeffe nu inceteaza odata cu produsul ci se reinnoiesc si se reactualizeaza odata cu noile nevoi aparute. Roeffe ofera conditii speciale pentru inlocuirea produselor sale scoase din uz si produse noi actualizate cu tehnologiile momentului. Montajul noului produs Roefee este GRATUIT pentru clientii Roeffe care isi inlocuiesc sistemele a caror durata de viata a expirat. Mai mult asiguram gratuit si debarasarea de vechiul sistem. Dorim astfel sa transmitem recunostinta noastra pentru clientii fideli, pentru clientii care ne valideaza pasiunea pentru produsele si serviciile noastre. |